Kto sme

Sme komunita herných vývojárov a ľudí využívajúcich metódu vzdelávania hrou, ktorú pod svojou strechou združuje Impact Games. Veríme, že vzdelávanie v 21. storočí musí viac reflektovať záujmy a potreby dnešných detí a mladých ľudí, ale aj dospelých. Zároveň musí vzdelávanie urgentne ponúkať priestor na riešenie globálnych výziev. Využívanie hier vo vzdelávaní v tom vie nesmierne pomôcť.

learningIconHat

Hry neponúkajú len zábavu, ale vedia poslúžiť aj ako efektívny nástroj na získavanie kľúčových kompetencií 21. storočia ako kritické myslenie alebo vynaliezavosť pri riešení problémov.

learningIconBulb

Hry zvyšujú motiváciu žiakov a podnecujú ich k ďalšiemu učeniu.

learningIconController

Vzdelávanie cez hry je veľmi pútavé. Ide o proces aktívneho učenia (sa), nie len pasívne prijímanie informácií.

Náš príbeh

Gamifactory sme vytvorili ako miesto pre učiteľov, pracovníkov s mládežou a mladých ľudí, ktorí hľadajú možnosti a pomoc pri využívaní hier pri učení (sa).
  • Jeseň 2019

    Založili sme občianske združenie Impact Games, registrované na Slovensku.

  • 2020

    Sektor vzdelávania bol silne otrasený globálnou pandémiou. Ovplyvnilo to všetky aspekty nášho života, vrátane učenia (sa). Aj preto sme sa spolu s našimi partnerskými organizáciami rozhodli pomôcť vzdelávaniu na Slovensku a nasmerovať ho na cestu globálneho vzdelávania v kontexte digitalizácie.

  • Jeseň 2020

    Začali sme prípravovať dve nové vzdelávacie hry.

  • 2021

    Aaronova dilema a follow me boli oficiálne vydané.

  • Jeseň 2021

    Spustili sme platformu Gamifactory. Bola vytvorená a uvedená na trh s podporou projektu Erasmus+ s názvom Hrami proti hoaxom. Impact Games na projekte spolupracovalo s troma partnermi – štúdiom Doublequote a organizáciami PRONI a D20.