Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Orientujte sa na mape západného Slovenska a pomôžte strýkovi Bingovi!
Hra Teleporťáci 4: Brána v čase je prvou časťou trojdielnej hry na Vlastivedu pre 4. ročník ZŠ.
Strýko Bing, ktorý našim dvojičkám Táni a Otovi vytvoril ich teleport, vo svojom laboratóriu tentokrát otvoril Bránu v čase - do minulosti. Zabudol si tam počas svojich dobrodružstiev peňaženku. Zhodou nešťastných, ale o to zaujímavajších náhod, nevie Bránu v čase zatvoriť. Čo už je horšie, vylietavajú z nej kľúčové osobnosti slovenskej histórie, ktoré sa roztúsili po celom Slovensku. Úlohou Vás aj Vašich žiakov bude vystopovať a úspešne previesť tieto osobnosti cez Bránu v čase, naspäť do minulosti.
Veľa šťastia! ⭐️
Hráči a hráčky budú v hre uplatňovať svoje schopnosti orientácie na mape západného Slovenska ako aj zručnosti čítania s porozumením a logické kritické myslenie.
Podarí sa Vám s Teleporťákmi vystopovať, na ktoré miesta na Slovensku sa zatúlali Mária Terézia, Ľudovít Štúr a Milan Rastislav Štefánik?
Na hru priamo nadväzujú:
-> druhá časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Elektrický výboj
-> tretia časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Mních zos východu
⭐️ Hra (spolu s druhou a treťou časťou) je vhodná na pokrytie celoročníkových obsahových a výkonových štandardov v predmete Vlastiveda v 4. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Hra obsahuje 5 pracovných listov, v ktorých si žiaci precivičia orientáciu na mape západného Slovenska a kritické myslenie, a 3 úlohy v rámci ktorých si precvičia čítanie s porozumením.
✅ V rámci hry sa vaši žiaci spoznajú s historickými osobnosťami spätými s geografickými časťami západného Slovenska: Máriou Teréziou, Ľudovítom Štúrom a Milanom Rastislavom Štefánikom.
Hru vám odporúčame pred hraním vytlačiť. PDF verziu hry nájdete na stiahnutie vyššie. Pri použití v triede odporúčame vytlačiť jednu hru buď pre každého žiaka/žiačku, alebo pre skupiny po 4 žiakoch.
Pri práci v skupinách je ideálne hru vytlačiť jednostranne.
Pri indivduálnej práci žiakov je ideálne je hru vytlačiť obojstranne.
Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu až dve vyučovacie hodiny.
Hárok správnych odpovedí k jednotlivým úlohám v hre si viete stiahnuť ako PDF cez button "na stiahnutie" vyššie.
Kritické myslenie a mediálna gramotnosť Čítanie s porozumením 1.stupeň ZŠ Print & Play Vlastiveda
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Prvý diel print&play adventúry, kde pomocou cestovania v čase hľadáte riešenie na najväčšiu výzvu ľudstva.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.