Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Orientujte sa na mape východného Slovenska a pomôžte strýkovi Bingovi!
Hra Teleporťáci 4: Mních zos východu je treťou časťou trojdielnej hry na Vlastivedu pre 4. ročník ZŠ.
Strýkovi Bingovi sa ani dotretice nepodarilo Bránu v čase zatvoriť. Prekazil mu to experimentálny let Mnícha Cypriána na jeho vlastnoručne vyrobených krídlach. Ten Bránu v čase poškodil ešte pred tým, než ju strýko Bing s Teleporťákmi stihli nadobro zatvoriť. Poruchu Brány v čase opäť využili historické osobnosti, ktoré z nej tentokrát vyskočili do geografického pristoru východného Slovenska. Úlohou Vás aj Vašich žiakov bude (do tretice všetko dobré!) vystopovať a úspešne previesť tieto osobnosti cez Bránu v čase, naspäť do minulosti.
Prajeme úspešnú pátraciu akciu! ⭐️
Hráči a hráčky budú v hre uplatňovať svoje schopnosti orientácie na mape východného Slovenska ako aj zručnosti čítania s porozumením a logické kritické myslenie.
Podarí sa Vám s Teleporťákmi vystopovať, na ktoré miesta na Slovensku sa zatúlali Jozef Króner, Majster Pavol z Levoče a Andy Warhol?
Hre priamo predchádzajú:
-> prvá časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Brána v čase
-> druhá časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Elektrický výboj
⭐️ Hra (spolu s prvou a druhou časťou) je vhodná na pokrytie celoročníkových obsahových a výkonových štandardov v predmete Vlastiveda v 4. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Hra obsahuje 3 pracovné listy, v ktorých si žiaci precivičia orientáciu na mape západného Slovenska a kritické myslenie, a 3 úlohy v rámci ktorých si precvičia čítanie s porozumením.
✅ V rámci hry sa vaši žiaci spoznajú s historickými osobnosťami spätými s geografickými časťami východného Slovenska: Jozefom Krónerom, Majstrom Pavlom z Levoče a Andym Warholom.
Hru vám odporúčame pred hraním vytlačiť. PDF verziu hry nájdete na stiahnutie vyššie. Pri použití v triede odporúčame vytlačiť jednu hru pre každého žiaka/žiačku alebo dvojicu žiakov.
Hru pri práci vo dvojiciach odporúčame vytlačiť jednostranne.
Pri individuálnej práci žiakov hru odporúčame vytlačiť obojstranne.
Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu až dve vyučovacie hodiny.
Hárok správnych odpovedí k jednotlivým úlohám v hre si viete stiahnuť ako PDF cez button "na stiahnutie" vyššie.
Kritické myslenie a mediálna gramotnosť Čítanie s porozumením 1.stupeň ZŠ Print & Play Vlastiveda
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Prvý diel print&play adventúry, kde pomocou cestovania v čase hľadáte riešenie na najväčšiu výzvu ľudstva.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.