Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Orientujte sa na mape stredného Slovenska a pomôžte strýkovi Bingovi!
Hra Teleporťáci 4: Elektrický výboj je druhou časťou trojdielnej hry na Vlastivedu pre 4. ročník ZŠ.
Strýkovi Bingovi sa kvôli elektrickému výboju z búrky stále nepodarilo zavrieť Bránu v čase. Táňa s Otom sa z televíznych novín dozvedeli, že z nej opäť vylietavajú ďalšie kľúčové osobnosti slovenskej histórie. Obyvatelia Slovenska ich videli v rôznych kútoch stredného Slovenska. Úlohou Vás aj Vašich žiakov bude (už zase) vystopovať a úspešne previesť tieto osobnosti cez Bránu v čase, naspäť do minulosti.
Veľa šťastia a silný zmysel pre orientáciu! ⭐️
Hráči a hráčky budú v hre uplatňovať svoje schopnosti orientácie na mape stredného Slovenska ako aj zručnosti čítania s porozumením a logické kritické myslenie.
Podarí sa Vám s Teleporťákmi vystopovať, na ktoré miesta na Slovensku sa zatúlali Tomáš Garrigue Masaryk, Cyril a Metod a Matúš Čák Trenčiansky?
Na hru priamo nadväzujú:
-> prvá časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Brána v čase
-> tretia časť trojdielnej hry: Teleporťáci 4: Mních zos východu
⭐️ Hra (spolu s prvou a treťou časťou) je vhodná na pokrytie celoročníkových obsahových a výkonových štandardov v predmete Vlastiveda v 4. ročníku na I. stupni základnej školy(resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Hra obsahuje 5 pracovných listov, v ktorých si žiaci precivičia orientáciu na mape západného Slovenska a kritické myslenie, a 3 úlohy v rámci ktorých si precvičia čítanie s porozumením.
✅ V rámci hry sa vaši žiaci spoznajú s historickými osobnosťami spätými s geografickými časťami stredného Slovenska: Tomáša G. Masaryka, Cyrila a Metoda a Matúša Čáka Trenčianskeho.
Hru vám odporúčame pred hraním vytlačiť. PDF verziu hry nájdete na stiahnutie vyššie. Pri použití v triede odporúčame vytlačiť jednu hru buď pre každého žiaka/žiačku, alebo pre skupiny po 4 žiakoch.
Pri práci v skupinách je ideálne hru vytlačiť jednostranne.
Pri indivduálnej práci žiakov je ideálne je hru vytlačiť obojstranne.
Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu až dve vyučovacie hodiny.
Hárok správnych odpovedí k jednotlivým úlohám v hre si viete stiahnuť ako PDF cez button "na stiahnutie" vyššie.
Kritické myslenie a mediálna gramotnosť Čítanie s porozumením 1.stupeň ZŠ Print & Play Vlastiveda
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Prvý diel print&play adventúry, kde pomocou cestovania v čase hľadáte riešenie na najväčšiu výzvu ľudstva.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.