Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
➤ Odporúčaný vek: od 12 rokov
➤ Stupeň vzdelania: od 7. ročníka ZŠ, SŠ a gymnáziá
➤ Počet hráčov: 1 - 2 na jeden výtlačok
➤ Dĺžka hry: 45 - 90 min.
➤ Jazyk hry: slovenčina
➤ Vhodné na doma: áno
➤ Predmet: environmentálna výchova, geografia
Túto print & play hru stačí vytlačiť (pdf verzia hry + správne odpovede na stiahnutie vyššie) a môžete rovno prejsť k hraniu; nie sú potrebné žiadne ďalšie pomôcky.
Hra pozostáva zo 4 úloh, ktorých splnením viete pomôcť vedcovi z budúcnosti realizovať jeho plán na záchranu planéty. Hráč sa stáva hlavným hrdinom/hrdinkou príbehu, ktorý sa odohráva naprieč dvoma storočiami.
Počas cesty zo školy sa s vašou najlepšou kamarátkou Agnes za podivuhodných okolností stretnete s prenasledovaným vedcom z budúcnosti. Pomôžete mu ujsť pred tajnými agentmi a zmeniť chod histórie? Len tak vraj dokážete predísť katastrofálnym dopadom klimatckej krízy.
Hra o čas je postavená na fiktívnom príbehu a postavách. Informácie o klimatickej kríze prezentované v hre sú postavené na aktuálnych faktických dátach (r. 2023).
Táto print & play vzdelávacia hra slúži ako interaktívna a zábavná náhrada pracovných listov z geografie, či environmentálnej výchovy. Zaoberá sa témou klimatickej zmeny. Je vhodná na pokrytie obsahových a výkonových štandardov environmentálnej výchovy.
Obsahuje 4 úlohy (hry ako maľované krížovky, skladanie papiera, či bludisko) a 7 diskusných otázok, ktoré môžete použiť na otvorenie diskusie v triede po odohraní hry.
Pri použití v triede odporúčame vytlačiť hru pre každého žiaka/žiačku.
Tip: Na prácu s hrou odporúčame vyčleniť minimálne jednu a ideálne dve vyučovacie hodiny.
Hru produkovala a vydala inovačná platforma Impact Games v roku 2023.
Globálne vzdelávanie Kreativita Ekológia 2.stupeň ZŠ SŠ Environmentálna výchova Etická výchova Geografia Print & Play
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov hotelových akadémii a odborných škôl v oblasti služieb.
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná na predmety: cvičná firma, ekonomika, etická a občianska výchova.